Thursday, March 25, 2010

Halvsen hemkomst

Var hemma igen vid sextiden. Då blev det mat direkt (orkade inte ens diska innan utan dte får bli dubbel disk imorrn istället) och nu sitter jag som synes här. Seminariet gick helt okej och uppsatspratet gick också bra. Vi har så gott som spikat ämnet nu och det känns som det har potential att bli jäkligt bra. Känner mej faktist rätt taggad inför uppsatsarbetet, även om dte anturligtvis är lite läskigt också. Jag menar, c-uppsats, hur läskigt låter inte det?
Hann även med ett besök i skivbutiken, det var väldans trevligt och jag kom därifrån med lite fina grejer. Exakt vad återkommer jag dock till i ett senare inlägg. Gjorde faktiskt det besöket direkt efter mitt seminarie och åkte tillbaka till skolan efter det sen, hade liksom en rätt stor lucka där innan vi skulle ses för att diskutera kring uppsatsen så då passade jag på. Tyckte det var trevligare än att bara sitta på skolan och vänta. Och hade jag inte gjort det då utan väntat tills jag var helt klar i skolan hade jag dessutom kommit hem ännu senare än jag gjorde, så där har vi ännu en fördel med att jag gjorde skivbutiksbesöket när jag gjorde det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home