Sunday, March 21, 2010

Sugen på skivor

Jag känner att jag nog borde köpa lite skivor snart. Slog mej förut att jag chokerande nog inte köpt en enda skiva än i år. Det känns nästan lite hemskt faktiskt. Kanske skulle jag ta en tur in till centrum någon gång framöver och ta ett varv inne i skivbutiken som finns där. Botanisera lite i butiken och se vad man kan hitta och så där liksom, så där som man brukar göra när man besöker en skivbutik. Det är det som är så trist med typ cdon och liknande att man sällan gör dom där oväntade fynden som man gör i fysiska skivbutiker. Jag menar det är ju rätt sällan man går in på cdon med en viss skiva i tankarna och sen kommer därifrån med något helt annat medan det händer rätt vad det är när man besöker en gammal hederlig skivbutik. Så jag tror faktiskt att jag gör så, åker in till centrum och köper lite skivor där. Det vore härligt. Kanske redan på torsdag, då får jag dels in lite nya sköna slantar på kontot och dels åker jag ändå förbi centrum i och med att jag ska till skolan en liten sväng, det känns ju nästan som att det vore upplagt för ett besök i skivbutiken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home