Wednesday, March 10, 2010

Trasig glödlampa

För er som undrar kan jag meddela att det blev en tur till giraffen förut. Jag hade ju ändå inget annat för mej liksom. Så jag åkte dit, handlade lite och åkte hem igen. Väldigt odramatiskt.

Tidigare ikväll när jag skulle tända lampan jag har i fönstret gick för övrigt glödlampan sönder. Sjukt dumt gjort av glödlampan tycker jag. När jag skulle byta den visade det sej att jag inte hade några lampor i rätt storlek hemma så det måste jag skaffa. Förutsatt att det finns att få tag på lampor i rätt form och storlek vill säga, det är ju inte att ge sej fan på nu sedan dom började ta bort vanliga glödlampor.
Dock hade jag jäkla massa 40 wattsglödlampor. Vet inte riktigt hur jag har kunnat skaffa mej så många såna men alltid kommer dom väl till användning någon gång antar jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home