Thursday, May 06, 2010

Framme på hotellet

Är incheckad och så där på hotellet nu. Trevligt hotellrum måste jag säga. Har inte varit särskilt trött under dan men nu när jag satte mej här dök tröttheten upp. Har promenerat en hel del under dagen och det känns i fötterna (och ena axeln i och med att jag haft datorväskan över axen hela dan), var riktigt gött att komma hit och ta av sej skorna.
Nu ska jag nog ta det lugnt en stund och sen bege mej ut för att köpa en tub tandkräm. I och med att jag bara hade handbaggage kunde jag ju inte ta med mej någon sån på flyget och borsta tänderna måste man ju göra liksom. Äta nåt måste jag göra också. Vad det blir sen framemot kvällen får vi se, är lite i valet och kvalet mellan att stanna på rummet och bara ta det lugnt eller ta en liten runda på stan eller nåt. Men det visar sej, beror nog på hur mycket ork och så där jag känner att jag har.

Resan då hur var den? Jodå den gick alldeles utmärkt. Hade hoppats på att se huset jag bor i under starten men då startade vi åt ett annat håll naturligtvis. Fast dte spelade ingen större roll för dte var så mulet att jag inte hade sett det ändå. Var så pass mulet att när planet kom upp ovanför molnen var det svårt att avgöra om det var moln eller ett polarlandskap vi flög över.
Gratis frukost serverades på planet också. Det visste jag i och för sej att det skulle göra men det var en rejälare frukost än jag hade räknat med så det blev en positiv överraskning i alla fall. Och det var nog bra att man fick i sej det där mellanmålet (hade ätit frukost innan jag åkte hemifrån så rent tekniskt blev det ju emr ett mellanmål), annars hade man nog blivit jäkligt hungrig på förmiddan nångång.
Och så mycket mer finsn väl inte att säga om dte just nu. Itne vad jag kan komma på i alla fall men kommer jag på något så återkommer jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home