Saturday, May 22, 2010

Inte länge kvar

Om en inte allt för lång stund är det nog dags att börja ge sej iväg tror jag. Till Hultsfred och årets MM-middag. Fan det blir sista gången nu, känns nästan upplagt för lite sentimentalitet va?
Lite synd att jag missar Sveriges semifinal i hockey-vm, men å andra sidan kommer jag ju kunna titta på finalen av esc i år så det jämnar ut sej. Tidigare år har ju MM-middagen krockat med esc så jag har fått titta på reprisen eller, som i fjol, spela in det och titta på det när jag kommer hem men så är det inte i år utan nu kommer jag kunna sitta klistrad vid direktsändningen nästa lördag.
Men det ska bli lite härligt att återse Hultsfred igen. Om vädret tillåter fudnerar jag på att ta en liten promenad runt byn när jag kommer fram för att liksom återuppleva gamla minnen och så vidare. Dessvärre är nog konsum stängt när jag kommer fram men kanske hinner jag med att kika in där en sväng imorrn, måste ju nästan ta ett varv där inne för att se om det är sej likt liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home