Friday, June 18, 2010

Ett misstag

Tvättandet gick bra. Visserligen var det bara en maskin så det var inte så mycket som kunde gå fel men ändå. Däremot gick torkningen så där. Eller när den väl startade gick det bra men det tog en stund innan det började. När jag kom ner till tvättstugan för att kolla om det var torrt i torksåpet visade det sej nämligen att jag hade glömt slå på detsamma. Jag hade valt temperatur och vridit på timern men glömt trycka på on. Lite småjobbigt så där, och inte minst grymt klantigt. Så det var bara att vrida på timern igen (det var typ 5 minuter kvar på den, och det räcker ju inte för att det ska bli ordentligt torrt) och komma ihåg att starta skåpet.
Då var det rätt skönt att tiden efter min inte var bokad, hade den varit det hade jag fått ta med mina blöta kläder torka dom på något annat sätt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home