Sunday, August 15, 2010

Tillbaka från Way Out West

Så är jag hemma igen efter några fantastiska dagar på way out west. Jag har haft mycket trevligt. Känner mej dock en aning. När jag kom hem nu och åt och slog mej ner i soffan en liten stund (var inte hemma förrän lite före nio så minst sagt en liten stund) blev jag typ görtrött. Och även om jag haft riktigt roligt så var det faktiskt ganska skönt att komma hem, det brukar ju liksom vara det när man varit borta på sånt där.
Nåväl, kommer nog dyka upp ett gäng inlägg både om festivalen och om helgen i allmänhet nu ikväll och under dom närmsta dagarna. Känner att jag inte har någon större lust att skriva ett mastodontinlägg om helgen utan jag pytsar nog ut det i mindre portioner istället. Sammanfattnignsvis kan man dock säga att det var en riktigt grym festival (som vanligt) och att Håkan var det som var bäst. Den spelningen var helt liksom galen och fantastisk och magisk och ja, sjukt bra helt enkelt. Men det kommer jag återkomma till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home