Friday, December 24, 2010

Julaftons morgon

Så är det då julaftons morgon (morgon är väl egentligen inte helt korrekt men jag gick för en dryg timme sen så det känns som morgon), solen skiner och det är en strålande vinterdag utanför fönstret. Det känns ganska härligt, känns som det kan bli en bra julafton. Det enda osm stör att jag vaknade med en vaxpropp i ena örat imorse. Det har jag visserligen gjort så gott som varje morgon dom senaste veckorna men just idag råkar den vara värre än vanligt. Fast jag misstänker att ingen är direkt sugen på att läsa om det, i alla fall inte idag, så jag ska inte gå in på mer detaljer än så tror jag.
Märkte för övrigt när jag åt frukost att risgrynsgröt inte går jättebra ihop med mustasch. Har ju inte rakat mej på rätt länge (4-5 månader, kommer nog raka mej först när uppsatsen är färdig) och mustaschen är således rätt lång, så ganska mycket av risgrynsgröten fastnade i mustaschen. Så det blir till att schamponera båda mustaschen och skägget när jag duschar sen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home