Tuesday, January 11, 2011

Några timmar till, sedan är det färdigt

Nu är det dags att sova. Klockan ringer tidigt imorgon också, ska iväg till skolan där jag ska möta hon jag skrivit uppsatsen tillsammans med för att göra allt småfix som ska göras innan uppsatsen är helt färdig. När det är gjort ska uppsatsen lämnas in och skickas till dom som ska opponera på vår uppsats. Med lite tur hinner vi få den uppsats vi ska opponera på innan vi är klara imorgon, då hinner man ju skriva ut ett ex av den innan man går ifrån skolan liksom. Det vore trevligt för annars får jag kila ner till skolan på onsdag för att skriva ut den. Tycker det är bekvämare att läsa långa grejer på papper än på skärmen nämligen så därför vill jag gärna ha den uppsats vi ska opponera på i pappersversion (plus att man ju då kan göra anteckningar direkt i uppsatsen om man skulle komma på något smart under läsningen). Men nu babblar jag bara, kommer säkert ha anöedning att återkomma till det där med opponering och utskrifter och allt vad det.
Godnatt och så vidare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home