Thursday, January 13, 2011

Störigt musikspelande

Är någon granne som spelar musik så högt att det hörs hit, inte lite grann att man hör ett svagt basdunk utan jag hör verkligen allt. Eller okej, jag hör inte texten men jag hör sången(vilket är lite av en prestation i sej då det inte är superlyhört här i huset). Det är sjukt irriterande. Förstå mej rätt nu, jag har egentligen inget emot att det spelar lite musik hos någon granne någon gång ibland, det händer ju liksom att jag själv krämar på lite väl emellanåt. Men nu har det spelat mer eller mindre hela dagen och bara blivit högre och högre, och då är det jävligt irriterande.
Kan någon förresten förklara varför grannar som spelar musik på hög volym aldrig spelar bra musik?

Nåväl, ska titta på Antikrundan nu (gnäll på att grannarna spelar musik och antikrundan i samma inlägg, pensionärspoäng monumentale tror jag man kallar det). Det är ju ett toppenprogram så det ska bli trevligt.Men på tal om Antikrundan, är det inte lite lustigt att det är säsongsstart på det samma dag som Knut har namnsdag?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home