Wednesday, February 23, 2011

Annat som hänt under dagen

Vad har jag då annars sysselsatt mej med idag förutom att få post från csn? Tja, jag tog en promenad ner till giraffen och tillbaka igen (handlade dock innan jag vände tillbaka), lyssnade lite på musik, skrev ihop och postade den där överklagan, gjorde mat och sen har jag mest tagit det lugnt. Så utan att det varit någon galet händelserik dag har jag ändå haft något för mej i stort sett hela dagen.
Nu ska jag nog sätta mej och titta på tv om en liten stund. Visserligen är onsdagar rätt trist tv-mässigt men hittar jag inget att titta på så får jag väl typ ta ett glas vin och lyssna på musik. Fast lite vin kanske jag tar mej ändå. Eftersom jag inte fått böckerna än och inte lär få dom imorgon heller (har inte fått något mejl om att dom skickats än i alla fall) så är det ju inte direkt som att jag har något skolarbete som blir lidande av det. Hoppas dock att jag hinner få böckerna den här veckan. Är liksom ett seminarium på onsdag och innan det ska man inte bara ha hunnit läsa en hyfsad bit i en av böckerna, man ska hinna skriva ihop minst tre sidors sammanfattnign och diskussion av det man läst också. Kan ju bli lite körigt att hinna med om man inte får böckerna innan helgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home