Sunday, February 13, 2011

Fortfarande inte helt färdigt

Har inte fått det där sista kapitlet till rapporten än. Nu är det visserligen ingen brådska eftersom det i princip bara ska kpieras och klistras in i helheten (även om jag gärna skulle hinna läsa igenom det innan jag klistrar in det) och jag inte ska gå och lägga mej än, men ändå. Men det är väl det som är charmen med grupparbeten antar jag, att man delvis är beroende av andra för att kunna utföra det man ska.

Hur som helst så bestämde jag mej för att det där med köttbullar kändes som en bra grej så det fick bli dte till mat. Sen tog jag ett, och då menar jag faktiskt ett, glas vin när jag tittade på Sherlock (så här efter sista avsnittet kan man recensera det hela med att säga att det var en grym serie, synd att det bara var tre avsnitt). Det är aldrig fel att avsluta veckan med ett glas vin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home