Saturday, February 12, 2011

Sovdags tror jag

Är trött och smått uttråkad. Av dom anledningarna känns det som att det kan vara en rätt bra grej att gå och lägga sej. Trots att det är helge tänkte jag faktiskt inte ta någon sovmorgon direkt imorrn. I och med att det ligger en tena veckan som kommer tänkte jag se till att undvika "onödiga" sovmornar fram tills dess så att jag så att säga har vanan inne att klockan ringer och att jag somnar rätt omedelbart när jag gå och lägger mej och sånt. Så slipper jag förhoppningsvis den värsta tröttheten när det är dags att skriva tentan på torsdag morgon. Dessutom tänkte jag kika igenom rapporten lite fort en gång till imorrn och se om det går att peta in någon mer trevlig referens eller så. Vi har visserligen redan både uppfyllt och överträffat det antal källor som minst ska finnas enligt uppgiftens instruktioner, men det är ju alltid snyggt att ha några referenser extra, förutsatt att dom är relevanta och används på ett för sammanhanget lämpligt sätt och allt sånt naturligtvis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home