Saturday, February 12, 2011

Känns som förra veckan

Precis som förra veckan hamnade det bidrag jag tyckte var bäst för kvällen på den försmädliga femteplatsen. Trist tycker jag, Christian Walz hade gjort sej utmärkt i en final. Dessutom tycker jag han gjorde det bästa framträdandet, det var inte spektakulärt överhuvudtaget men det kändes liksom på något sätt som att det var på en nivå högre än vad som brukar levereras i det här sammanhanget. Det kändes liksom väldigt naturligt på något sätt, inte alls så inövat och livlöst som 98% av alla framträdanden i sammanhanget gör annars. Så han borde gått vidare tycker jag, gärna på Brolles bekostnad. Inte för att Brolles låt var sämre än någon av dom andra direkt men jag har rätt svårt för Brolle rent generellt så där. Fast att jag och folket sällan är överens är ju ingen nyhet.

Även tippningen gick osm förra veckan. Tre av fyra rätt. Om jag inte minns helt fel så hade jag tre av fyra varens deltävling förra året, och den trenden har ju onekligen hållit i sej än så länge. Fast nästa vecka börjar dte bli dags att dra in fyra av fyra va?
Dock uteblev det konstiga i Göteborg i år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home