Monday, February 21, 2011

Vad schemat visade

Tittade på schemat och jodå, visst är det föreläsning imorgon. Det betyder att klockan ringer tidigt tidigt. Vilket i sin tur betyder att jag kanske borde börja tänka på den berömda refrängen (fast ska jag tänka på en refräng just nu så väljer jag nog den från I Follow Rivers, det är en bra refräng) och gå och lägga mej. Kruxet är ju dock att jag inte känner mej särskilt trött, fast det kommer nog bara jag går och lägger mej, det brukar det ju göra.
Kan också tillägga att jag för tillfället inte känner mej direkt tokpeppad på att gå upp tidigt imorrn, men är det någon föreläsning man ska gå på så är det ju kursstarten så det vore ju dumt att strunta i att gå dit. Nåväl, lär väl som vanligt återkomma imorrn bitti. Guten nacht och allt sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home