Saturday, March 05, 2011

Gick ju rätt hyfsat den här veckan också

Tre av fyra i första omgången och sen 1,5 av två (tycker jag man kan säga) i andra omgången. Känns väl som et rätt bra facit va? Måste dock erkänna att jag är en liten aning bitter över att jag efter allt velande (med risk för att få det låter som en efterhandskonstruktion var det faktiskt den duell där jag velade mest) valde Pritchard före The Moniker, hade ju inte varit helt fel att dra in 100% i vad som beskrivits som årets mest svårtippade vecka. Fast till mitt försvar kan väl dock säga att jag kände rätt omedelbart att jag hade tippat fel där när jag såg framträdandena. Linda Pritchard kändes nästan lite stel och frånvarande, hon hade liksom ingen glöd i ögonen, medan The Moniker såg ut att ha kul och trivas på scenen, sånt brukar ju kunna påverka resultatet. Men som sagt, 4,5 av 6 får man allt vara nöjd med. Jag är uppenbarligen rätt bra på det här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home