Saturday, March 26, 2011

Hemma på natten

Det blev aldrig nåtog popidyll. Jag gick dit men när jag kom fram visade det dej att det var så många som hade förhandsbokat att det redan var fullt. Det var lite av en besvikelse, även om jag nog någonstans hade tänkt tanken att det skulle kunna vara fullt. Fast eftersom jag redan hade promenerat hela vägen ner till stan kändes det så sjukt drygt att gå hem igen. Så då kikade jag in på studentpuben istället. Jag träffade visserligen ingen jag kände men det var trevligt ändå. Framemot slutet började dock jag tjöta med lite annat trevligt fölk. Bland annat några som gillade eldkvar, så vi skrålande "pojkar, pojkar, pojkar" tillsammans. Sen gick jag hem och nu ör jag lite onykter.
Kan för övrigt berätta att en av dom som jobbade i baren inte visste vad tranbär & vodka var för något (att för klara vad cosmo är har jag mer eller mindre gett upp) men dom fattade vad det var efter ett tag,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home