Tuesday, March 08, 2011

Inte så mycket skrivet

Blev inte särskilt mycket skrivet. Fastnade med att leta fram lite användbara artiklar och sånt istället. Fast det behöver ju också göra så känns ändå som rätt välanvänd tid. Hittade faktskt en artikel som handlar om nästan exakt det jag tänkte skriva om. Det är ju kanonbra. En annan grej som är bra är att jag tror att jag kan få ihop en jäkligt bra rapport. Fast det gäller ju att jag inte slarvar utan lägger ner det arbete som krävs för att det ska bli grymt.

På tal om något helt annat så har jag inte ätit en enda semla idag. Hade glömt bort att det var fettisdagen idag och när jag väl kom på det här under seneftermiddan orkade jag inte masa mej iväg och köpa någon. Så det får bli någon annan dag istället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home