Sunday, March 06, 2011

Musik, vin och stjärnor

Precis som jag misstänkte var det inte särskilt mycket att se på tv. Så efter aktuellt stängde jag av tv:n och satte på lite trevlig musik och hällde upp ett glas vin istället. Det var rätt trevligt faktiskt. Efter en stund upptäckte jag att det var stjärnklart ute så då stod jag i fönstret en stund och betraktade stjärnhimlen (eller well, det jag såg av den från fönstret i alla fall). Slog mej medan jag gjorde det att det var längesen jag stod och tittade på stjärnorna på himlen, oftast blir det ju att man bara ser någon enstaka stjärna någon gång ibland. Men jag gillar egentligen att sitta och titta på stjärnorna, det är fascinerande på något sätt. Det där lät platt och ytligt, men jag orkar inte gå in på några närmare resonemang just nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home