Monday, March 07, 2011

Lite mysko

Min telefon har betett sej lite mysko idag. Den har stängt av sej och sen startat igen typ 3-4 gånger under dagen, varav en gång mitt under ett samtal. Den gör visserligen så ibland men tidigare har det varit med betydligt längre mellanrum, kanske någon enstaka gång i månaden om man slår ut det över ett år (och aldrig mitt i ett samtal tidigare). Men vi får väl se här framöver om idag var ett undantag eller om det fortsätter, eller om det börjar hända oftare än tidigare. Vi får hoppas att idag var ett undantag och att den inte börjar ge sej, för jag har definitivt ingen lust att köpa en ny telefon, jag är liksom jäkligt nöjd med den jag har (och så finns det väl i ärlighetens namn inte riktigt budgetutrymme för en ny telefon heller i dagsläget).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home