Sunday, March 13, 2011

Sova för att glömma eländet

Har fortfarande svårt att smälta att Eric Saade vann. Usch, jag mår dåligt bara jag tänker på det. Ska nog hur som helst gå och lägga mej nu. Imorrn ska jag skriva ihop den där seminarieuppgiften som ska lämnas in på måndag. Sen om jag hinner och/eller orkar så får det nog bli till att börja läsa lite smått i det kapitel som ska behandlas i seminarieuppgiften som ska lämnas in på onsdag. Det kommer tätt nu ett tag. Man undrar ju lite när tusan jag ska få tid att skriva färdigt det lite större arbetet som ska lämnas in och redovisas i slutet på kursen. Fast till det har jag i och för sej några jäkligt bra uppslag för den del som är kvar så det borde gå rätt fort att skriva. Men det blir när det blir, inte innan onsdag i alla fall. Men nu är det som sagt sömn, eller kanske snarare lite zappande i några minuter och sen sömn, som står på schemat. Skolarbetet kommer imorgon det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home