Wednesday, March 30, 2011

Sova tills imorrn

Ska gå och lägga mej nu. Imorgon behöver jag inte gå upp tidigt, men klockan kommer ringa ändå (dock vid lite mer rimliga 10). Detta eftersom jag ju naturligtvis måste plugga och lägga tid på skolarbete även fast jag inte har något schemalagt. Men det säger ju sej självt, det är ju så det funkar liksom. Blir framförallt att läsa den här veckan tror jag. Är en liten gruppuppgift som ska lämnas in i ett par veckor och för den ska man ha läst rätt mycket, så ja det är lika bra att få den läsningen gjorde helt enkelt. Så det kommer jag ägna mej åt imorgon. Och så hoppas vi som sagt att min försändelse från cdon kommer fram, i så fall kommer nog viss tid under morgondagen även ägnas åt det skulle jag tro. Men nu sova som sagt. Det ska bli skönt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home