Saturday, April 30, 2011

Handarbete

I förmiddags, precis när jag hade varit på netto, satte jag mej och sydde fast en kavajknapp som hade börjat sitta löst. Kände mej lite duktig när jag hade gjort det.

Nu ska jag nog kolla lite på South Park (tror att det visas nu, minns jag inte alldeles tokfel så tror jag det brukar göra det) och sen gå och lägga mej. Är rätt jäkla tröt faktiskt. Dels var det en rätt tidig morgon imorse, dels tog nog den där märkliga kvällspromenaden faktiskt en hel del på krafterna (den blev liksom lite längre än jag hade tänkt) och dels har nog vinet jag drack under kvällen påverkat lite också (även om det mesta nog är morgonen och promenaden).

Imorrn kommer jag ta sovmorgon och sova tills jag vaknar av mej självt. Det ska bli skönt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home