Wednesday, April 13, 2011

Om redovisningen

Vad finns att säga om redovisningen? Tja det är väl inte den bäsat redovisning jag gjort direkt. Det gick inte uruselt men så jäkla bra vet jag inte om det blev. Jag fick visserligen en rätt bra idé som säkert hade funkat bra om man hade haft lite mer tid på sej att utveckla det hela (som det var nu kom jag i princip på idén efter att lektionen hade börjat) men så som det blev idag så lät nog idén bättre i huvudet än vad det gjorde när den redovisades. Men alltså det är bara skönt att ha det gjort så man kan lägga den här jäkla uppgiften bakom sej. Vad det var för idé? Att tid är lite som öl, det är gött i början när man har mycket kvar av det men när det börjar ta slut så är det lite trist. Hade jag bara fått idén lite tidigare hade jag nog som sagt kunnat göra något riktigt bra av det men ja, nu blev väl genomförandet lite sisådär helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home