Sunday, April 24, 2011

Tidigare än det var tänkt

Är nu hemma efter att ha spenderat kvällen med lite festande hos en kompis. Hade det inte varit för en idiot till taxichaufför hade jag antagligen inte varit hemma än på ett par timmar men nu är jag hemma och så är det med den saken. Exakt varför taxichaffören var en idiot och varför jag inte hade varit hemma än om det inte var för honom behöver vi inte gå in i detalj på men i korthet kan man säga att han åkte innan vi hade rett ut vart alla skulle och stannade inte trots att ett par av oss skulle öppna dörren precis när han åkte och sedan sprang efter och knackade på rutan när han åkte iväg. Sen bestämde vi oss för att dra hem till en annan snubbe istället för att åka ner till stan men han bodde på skogsrundan och därifrån skulle jag fan inte palla att gå hem sen så då drog jag hem direkt istället. Och ja, nu sitter jag här och skriver det här och dricker en must. Känns som en helt okej avslutning på kvällen även om klockan är lite tidigare än jag hade räknat med.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home