Sunday, May 22, 2011

1,5 infriade förhoppningar

Maten blev väldigt smarrig. Inte så kontigt kanske eftersom jag gjorde en pastasås och tryckte ner en hel förpackning gorgonzola men ändå. Så den förhoppningen slog in.
den andra förhoppningen jag uttryckte i förra inlägget, den om åskan, kan nog faktiskt sägas halv ha slagit in. Det drog in helt galet mörka moln och jag tyckte jag såg någon blixt, men jag tryckte in hörlurarna i öronen och koncentrerade mej på sudokuna i dagens tidning så jag märkte inte så mycket av den eventuella åskan. Och nu när jag tittar på radarbilder så ser jag att det mesta av det sam såg att vara på väg rakti hitåt dels löstes upp över höglandet och dels verkar det som blev kvar ha tagit en lite sydligare bana än det först verkade som, så åskvädret verkar bara ha snuddat lite vid Kalmar. Det är ju bra, och därmed en halv infriad förhoppning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home