Wednesday, May 18, 2011

Trött, morgondagen, uppsatsläget

Jag är trött. Gick upp en timme tidigare än vanlgit imorse och fick dessutom ge mej ut på en oväntad promenad till Statoil (okej, själva promenaden var inte jobbig alls men ändå, funkar som bortförklaring för att man trött). Ska gå och lägga mej nu. Lite tidigare än när jag gått och lagt mej annars på sistone men jag har känt mej rätt seg dom senaste dagarna så det kan nog behövas. Imorgon ska jag fortsätta arbetet. Ska försöka skriva färdigt inledningen så jag slipper tänka på det sen. Läget i övrigt gällande uppsatsskrivandet är att metodkapitlet är klart (eller så gott som i alla fall, kan säkert finslipas lite), teorikapitlet är i stort sett klart (kanske tillkommer en eller max ett par sidor där), och empiri/analys finns inte mer än som lite anteckningar än så länge (vilket inte är så konstigt eftersom jag gjorde första intervjun idag och har minst en intervju kvar att göra). Så allt som allt känns det som att jag ligger ganska bra till. Inlämning är 30/5. Det är lite drygt en och en halv vecka. Det ska jag definitivt hinna färdigt på.
Nåväl, godnatt osv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home