Tuesday, May 17, 2011

En del att fixa (mer än jag räknat med uppenbarligen)

Har en del jag måste fixa innan den där intervjun så det tänkte jag ta tag i nu. Exempelvis insåg jag precis att jag antagligen måste springa iväg till Statoil och köpa en samtalscheck till telefonen eftersom det verkar vara något fel på Telias ladda via internetbank-tjänst (det rä en telefonintervju jag ska göra och då behvöer jag ladda på lite pengar så det inte bryts mitt i). Så där försvinner helt plötsligt massa tid jag egentligen hade behövt lägga på andra förberedelser. Fan vad sur jag blir när saker inte funkar som dom ska.
Nåväl, är väl bäst jag rusar iväg så jag frå det gjort.

1 Comments:

Anonymous Telia Kundservice said...

Hej!
Jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice.
Vi hade tekniska problem med laddningar via internetbanken tidigare idag men det löstes vid tolvtiden.
Jag beklagar att tjänsten inte fungerade när du behövde den men jag hoppas att telefonintervjun gick bra i alla fall.
Om du skulle uppleva problem med laddningar i framtiden så har vi fler laddningsalternativ som går att använda hemifrån. Du kan se alla på www.telia.se/ladda

Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home