Monday, May 30, 2011

Snart dags för inlämning

Imorrn ska uppsatsen lämnas in. Så då blir det att gå igenom den en sista gång imorgon förmiddag innan jag beger mej ner till skolan för att skriva ut (den ska lämnas in i pappersversion) och lämna in framemot eftermiddagen. Sen kommer jag nog ägna tisdag åt att titta igenom den uppsats jag ska opponera på. På onsdag ska jag tvätta. Torsdag kommer det nog bli att kika lite till på det jag ska opponera på och om vädret tillåter är det nog inte omöjligt att jag rentav kostar på lite uteplats. På fredag är det sedan dags för uppsatsseminariet då det ska opponeras och försvaras och allt sånt där. Sen blir det helg och då kan jag vara ledig. Och vips har hela veckan gått.
Nu ska jag dock, som ni säkert förstått, gå och lägga mej. Så jag orkar kliva upp och titta igenom och göra dom sista finjusteringarna på uppsatsen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home