Monday, June 27, 2011

Blir ingen Annika nästa vecka

Såg att Puttes spelschema har kommit nu. Och med tanke på hur det såg ut, det fanns inga luckor där det går att stoppa in fler akter, kan vi nog slutligen konstatera det jag befarat, det blir inget Säkert! på Putte i år. Sjukt drygt. I och med att senaste skivan kom i höstas hade jag nästan räknat med att Annika skulle dyka upp, men så blir det alltså inte. Fett trist. Tur dock att hon spelar på way out west. För att inte se henne alls den här sommaren hade ju varit fruktansvärt. Speciellt med tanke på att jag inte hade möjlighet att se varken host- eller vårturnén.
I övrigt kommer jag återkomma med synpunkter på spelschemat lite senare (antingen ikväll eller längre fram under veckan), men efter att ha tittat ogenom det lite snabbt ser onsdagen ut att vara den svagaste dagen och torsdagen ser ut att vara den bästa. Ser väl dock ut som att det kan bli en hel del dötid alla dagarna, ni vet tid att slå ihjäl mellan sånt man vill se. Men som sagt, jag återkommer angående schemat.

1 Comments:

Anonymous emma said...

Sjukt trist! :/

11:14 PM  

Post a Comment

<< Home