Monday, June 06, 2011

Hyfsad förutsägelse

Sa ju att jag trodde att jag skulle vakna och kliva upp någon gång mellan elva och ett. tio i tolv var klockan när jag klev upp så det känns som det var en rätt bra förutsägelse. Är hru som helst kanonväder idag också. Ser ut att vara lite blåsigt visserligen men det är samtidigt soligt och inte ett moln på himlen (vad jag kan se härifrån i alla fall). Egentligen borde det kanske innebära ytterligare en uteplatsdag. Har dock en del annat jag hade tänkt få gjort idag så vi får se. Och så har jag inget vin kvar heller. Inte för att uteplatsen kräver vin men det blir ju alltid lite lite trevligare om man har ett glas vin att smutta lite på i solen.
Fast jag får väl göra så att jag gör det jag tänkte få gjort först och så får vi se vad klockan blir helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home