Friday, July 15, 2011

Irriterande människor

När jag tittade på Håkan i lördags hade jag ett par idioter framför mej i början av konserten. Ni vet den där typen som tror att det bara är dom och deras kompisar som är där och tittar. Den där typen som tycker det är deras rättighet att kunna dansa i ring, ta upp hur mycket plats som helst och försöka skapa någon sorts miniversion av en moshpit på en popkonsert. Den typen av människor tycker jag är hemskt störande. Ska man absolut stå långt fram så får man faktiskt, även om det ofta är en hård och skoningslös miljö, anpassa sej lite efter situationen. Det funkar liksom inte att tränga sej in långt fram på en konsert (den här typen av människor tränger sej ju alltid in efter att konserten har börjat, vilket i sej inte går att säga något om då det hör till spelets regler) och tro att man ska kunna bete sej exakt likadant som när man står på ett halvtomt dansgolv på statt en vanlig lördagkväll.
Nåväl, nu har jag nog rasat färdigt för ikväll. Om jag inte kommer på något annat jag irriterar mej på vill säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home