Thursday, July 07, 2011

Tillbaka från Putteonsdagen

Nu är jag hemma igen (eller okej, egentligen har jag varit hemma en stund men jag var tvungen att äta lite innan jag satte mej här). Det har varit en trevlig dag på Putte. Vädret har dessutom varit briljant. Ganska varmt, en hel del sol och lite moln. Så bra väder att om det vara samma väder hela festivalen skulle man nästan tro man drömde (visserligen är det ju sagt att det ska bli en eller annan skur under framförallt morgondagen men man kan ju alltid hoppas).
Kommer återkomma till hur denna dag varit imorgon förmiddag men det som kan sägas lite kort nu är att det som sagt varit en trevlig dag, att det blivit några glas vin under luckorna i programmet då man väntat på att något sevärt ska börja och att jag funderade på att kika in på nightshift (fd Wictoria) på vägen hem för att kolla in det Putte valt att lägga där, men hoppade över det eftersom jag var väldigt hungrig och ännu pissnödigare. En sak till dock, till nästa år borde dom byta så man får armbandet på höger arm istället för vänster. När man bär klocka på vänster arm (vilket ju en majoritet av alla som bär klocka gör) blir det liksom lite opraktiskt att ha armbandet där. Själv hade jag föredragit att få armbandet på höger arm men det gick inte, det skulle (av någon outgrundlig anledning) absolut sitta på vänster arm.
Men som sagt, jag återkommer med någon sorts redogörelse för dagen imorrn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home