Tuesday, August 30, 2011

Dagen har gått fint (och nya Säkert!-skivan kom på posten)

Var nere till skolan förut. Det gick utmärkt. Fyllde dock inte i någon blankett utan jag pratade lite med en studievägledare och så löste sej allt på ett bra sätt. Så det är ju bra. Skolarbetet jag gjorde gick också bra. Fick väl omkring en knapp sida gjord under dom typ 1,5-2 timmar jag satt innan jag gick iväg. Känns väl som en rätt hyfsad start. Hade väl egentligen tänkt få lite till gjort när jag kom tillbaka från skolan men det blev inte av riktigt, blir ju lätt så.

Fick även nya Säkert!-skivan på posten idag. Det känns fint. Den är bra men visst känns det lite som att det är en skiva som är lite mer av en kuriositet för oss fans än en omistlig milstolpe i Annikas utgivning. Återkommer längre fram med ett lite längre omdöme om skivan (antagligen någon gång i slutet av veckan).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home