Tuesday, August 02, 2011

Sista natten i Karlskoga för den här gången

Ska sova nu. Imorgon åker jag alltså tillbaka till Kalmar. Har som bekant en tenta om ett par veckor och tycker det kan vara rätt gött att ha lite tid på mej för att plugga i lugn och ro och så där. Morsan och farsan kommer köra ner mej så jag har ingen direkt tid att passa imorrn men jag kommer nog ändå gå upp någon timme tidigare än vanligt så vi kan komma iväg i hyfsad tid. Är så drygt om det blir toksent innan man är framme. Eftersom jag åker tillbaka efter sommarvistelsen hör uppe i Karlskoga borde jag kanske försöka mej på någon sorts summering av den dryga månad jag varit här uppe (åkte ju upp lagom till midsommar), men dte orkar jag inte just nu utan det får bli vid senare tillfälle i så fall. Men det har varit rätt trevligt att vara här. Om än med lite mindre festande än vanligt/väntat. Men ja, dags att sova alltså så jag säger helt enkelt god natt och på återhörande imorgon. Känner jag mej själv rätt lär jag posta något här innan det är dags att åka imorrn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home