Saturday, August 20, 2011

Sovmorgon hägrar

Ska nog gå och lägga mej nu. Eller i alla fall göra mej klar för sängen och så får vi se hur lång tid det tar innan jag verkligen går och lägger mej. Är dock rätt trött (den där tidiga morgonen börjar göra sej påminnd) så dte dröjer nog inte jättelänge innan jag intar sänglänge. Imorgon ska jag ta sovmorgon. Ska inte ställa klockan överhuvustaget vilket om jag minns rätt blir första gången sedan söndagen efter Putte. Då sov jag till strax före fyra på eftermiddagen, riktigt så länge kommer jag nog inte sova den här gången. Dels går jag och lägger mej tidigare än jag gjorde då, dels har jag inte varit på festival i fyra dagar. Utöver sovmorgonen har jag inget alls planerat för morgondagen. Det får nog helt enkelt bli en rätt slapp ledig dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home