Saturday, September 17, 2011

Lyckad dag, under kvällen blir det öl/vin

Ska man sammanfatta denna dag så här långt kan man säga att pluggandet gick oerhört bra. Var färdig över en timme tidigare än jag hade räknat med. Idag fick jag även tag på färska champinjoner av god kvalitet (gick till ICA och köpte lösvikt) och kunde göra den där pastasåsen jag hade tänkt göra igår. Det blev fantastiskt gott.
Under kvällen ska Nybro-Kristoffer komma hit en sväng. Vi ska bli lite fulla och tjöta lite är tanken. Kanske drar vi ner till nåt ställe i stan och sätter oss och dricker lite, får väl se lite vad vi känner för under kvällens gång helt enkelt. Det ska bli trevligt.
Så jag lär väl inte återkomma förrän imorrn tänker jag. Eller möjligtvis inatt i och för sej. Beror nog lite på vad klockan blir (och kanske framförallt hur full jag blir) tänker jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home