Thursday, September 22, 2011

Om dagens skolbestyr och sånt

Trots att väckarklockan fick för sej att ringa för tidigt imorse lyckades jag hålla mej vaken hela seminariet i förmiddags, men det var på håret för jag kände mej jäkligt trött ett tag. Nväl, efter seminariet satt vi kvar i en datasal och fixade lite med grupparbetet som ska lämnas in och redovisas på måndag. Känns som vi har en rätt bra bild av vad som ska göras så det ska nog inte vara några problem att få ihop det på ett bra sätt. Eftersom vi satt kvar där ett tag var jag således hemma lite senare än vanligt och då kände jag mej lite för seg för att få något vettigt gjort. Men arbetar jag ordentligt imorrn och på söndag bör det räcka (varför inte på lördag kan man fråga sej, det finns en god anledning till det men det återkommer jag till senare).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home