Thursday, September 08, 2011

Om skoldagen

Var ett trevligt litet seminarie i förmiddags. Lyssnade mest men det blev en intressant diskussion att lyssna på. Den gled liksom in lite på miljöfrågor och sånt. Förvisso ett ämne där jag har rätt starka och tydliga åsikter men jag nöjde mej ändå med att mestadels lyssna idag, tyckte det kunde vara intressant att höra hur andra ser på miljöfrågorna istället för att vara fokuserad på att argumentera för min ståndpunkt. I alla fall just idag. Sen kom jag då hem och satte mej och skrev. Det gick också bra. Fick på ett ungefär så mycket jag hade tänkt gjort. Så ägnar jag morgondagen åt skrivande och sen sitter lite grann någon dag i helgen bör jag bli färdig i tid utan att behöva ta ut mej. Det är ju bra liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home