Monday, September 26, 2011

Rimligtvis falska, men underhållande, mail

När jag tittade i inkorgen på en mail jag sällan använder för annat än registreringar, tävlingar och annat nu för tiden (läs: en gammal hotmailinkorg) hittade jag märkligt nog ett mail om att mitt world of warcraft-konto har spärrats för att jag försökt sälja det. Det finner jag mycket underhållande med tanke på att jag överhuvudtaget aldrig ens varit i närheten av att spela world of warcraft, än mindre haft ett sådant konto. Jag har, för att understryka det absurda ytterligare, aldrig ens varit i närheten av att överväga att spela det spelet.
Det är nästan lika underhållande som när jag fick ett mail på väldigt dålig svenska från "fraudkampsavdelningen" på en bank jag aldrig ens varit kund hos.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home