Tuesday, September 27, 2011

Tidigt läggdags (men det finns en anledning)

Ska nog faktiskt gå och lägga mej nu. Tidigt för att vara jag men det finns en förklaring. Ska upp tidigt fyra dagar i rad den här veckan (måndag-torsdag) och då kan det ju vara en bra grej att gå och lägga sej lite tidigare än vanligt någon kväll åtminstone, och eftersom jag ändå är klar med det jag skulle fixa och kolla här under kvällen kan det ju lika gärna bli idag. Dessutom har jag rätt mycket att göra imorgon vilekt ju förstärker det vettiga i att komma i säng lite tidigare än vanligt. Utöver att jag ska till Nybro ska jag också läsa färdigt veckans artikel, skriva ihop några rader om den (så jag kan skriva ut det på onsdag) och dessutom måste jag se till att få ihop det där talet jag nämnde tidigare då det ju ska läsas upp på onsdag förmiddag. Så det blir fullt upp imorgon. Men någon gång ska det väl bli det också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home