Wednesday, October 19, 2011

Ännu en heldag

Idag slutade vi lite tidigare än igår, och således var jag ocks hemma lite tidigare. Dock var det helt klart en heldag idag också. 9-16.13 närmare bestämt. Men nu är det slut på besöken både på skolan och i Pukeberg för den här veckan. Det vi gjrode idag var att vi började med ett projekt som vi ska arbeta med under i stort sett resten av terminen. Kan nog bli intressant och givande men idag kändes det mest lite töligt i och med att man var ganska trött och seg i stort sett hela dagen. På slutet när vi började dra över (vi skulle sluta fyra) var liksom det enda jag hade i huvudet den gamla Sator-dängan "I wanna go home".
Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Har liksom inte hunnit något mer än att diska och äta (blev en pizza till mat idag, orkade inte göra mat riktigt då jag var sliten efter den långa dagen). Slog dock på nya Deporteesskivan nästan omedelbart när jag kom hem så nu har jag äntligen lyssnat igen den. Den var bra. Men ska lyssna lite mer noggrant och uppmärksamt under återstoden av veckan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home