Sunday, October 30, 2011

Ska nog börja avsluta lördagen

Eftersom jag inte har något annat för mej ska jag nu zappa en stund och sen gå och lägga mej. Ungefär som jag gjorde igår kväll alltså. Imorogn fortsätter pluggandet, får hoppas att det går lika bra som det gjorde idag.
Kommer nog för övrigt ställa om väckarklockan redan nu ikväll innan jag går och lägger mej. Då slipper jag dels göra det imorgon och dels behöver jag inte ändra "ringtiden" men ändå väckas samma tid (och till på köpet sova en timme längre, magi eller nåt).

Är det förresten inte märkligt, jag började kvällen med nostalgilänka på två högljudda gamla 90-talsdängor, och nu sitter jag och lyssnar på stillsam (och fin) piano- och fiolmusik. Jag är uppenbarligen en kontrastrik människa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home