Friday, December 02, 2011

God must och lyckat resultat

När jag slog mej ner för att titta på hockeyn förut passade jag också på att öppna (och naturlgitvis dricka) den bourbonfatslagrade musten. Tänkte att dte var lika bra för om den skulle vara god kanske man vill köpa den igen och då vore det ju dumt att vänta med att dricka den liksom. Den var väldigt god. Lite mjukare smak än vanlig julmust skulle jag säga, med en ton av något jag inte riktigt kan placera men som förhöjde smaken, och så en jämförelsevis lång (god) eftersmak. Så det är nog inte omöjligt att det kan bli någon mer sån flaska.

Dessutom gick På Spåret bra idag. Jag slog båda lagen med ganska god marginal (och tog två av resorna på tio poäng). Så det har varit en ganska ypperlig afton.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home