Tuesday, January 03, 2012

Resandet har gått fint, men väskan var tung

Resandet under dagen har gått fint. Utnyttjade dessutom tiden på tåget effektivt och passade på att läsa en text som behövder läsas till hemtentan. Kan dock säga att väskan blev galet tung. Helt sinnessjukt rentav. Den var liksom proppfull och dessutom var det en hel del böcker i och då blir det ju tungt. Känner faktiskt i armen att jag släpat på den där väskan under dagen. Ingen träningsvärk (än i alla fall) men jag är trött i armen liksom.
Men som sagt, överlag har det gått finfint med resan. Däremot blev det en liten besvikelse när jag gick till netto för att köpa mjölk och upptäckte att det inte fanns några små must. Så det fick bli mjölk till maten idag istället.

Nåväl, nu ska jag nog strax titta lite på tv. Sen ska jag berätta om den mystifika posten jag hittade i postfacket när jag kom hem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home