Thursday, February 09, 2012

Trevlig kväll

Det var en trevlig kväll igår. Satt på söderport och drack några öl och tjötade lite. Högst opretentiöst och trevligt liksom. Lite firande av lite långhels kan man kalla det, för en gångs skull har vi inget som ska göras till nästa vecka utan är så gott som lediga ända fram till tisdag (gött!). Sen fick jag väldigt mycket is i skägget på vägen hem, var nämligen både hyfsat kraftig motvind och hyfsat kraftigt snöfall. Det var för övrigt inte bara skägget som blev isigt, även håret inntehöll en del is när jag kom hem.
Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av 24/7 (nästa avsnitt kommer ju redan idag) och sen ska jag gå och handla. Sen får man se vad som händer. Känner mej lite seg så det blir nog en ganska stillsam eftermiddag och kväll skulle jag tro.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home