Monday, March 12, 2012

Rätt person att fråga

Ringde precis en kille från något undersökningsföretag. Han ställde frågor om fotbollsallsvenskan. Med tanke på mitt obefintliga fotbollsintressen känns jag ju verkligen som rätt person att fråga. Men jag svarade ändå så gott jag kunde på frågorna. Även om det kändes lite smått parodiskt när man skulle svara på frågor om favoritlag och hur många matcher man skulle se och sånt. Sen blev det dessutom massa frågor om hur jag uppfattar Kalma FF (man var tvungen att välja ett lag och eftersom jag bor här var det vad som låg närmast till hands) och deras spelare och ledare och massa sånt. Alltså jag har ju ingen aning om sånt överhuvudtaget men man vill ju hjälpa till så jag gjorde mitt bästa. Sen brast jag ut i gapskratt när samtalet var över.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home