Wednesday, May 02, 2012

Lite längre arbetsdag

Satt kvar lite längre än vanlgit på bibblan idag. I och med att min kollega ska åka bort ett par dagar så tyckte vi det var lika bra att sitta kvar en stund extra. Gick därifrån vid tjugo över fem-halv sex nånting. Tog en sväng förbi stan eftersom jag hade ett paket att hämta ut på pressbyrån (en skjorta jag beställde för ett tag sedan) och var sedan hemma vid halv sju. Så lite senare än vanligt alltså. Men arbetsdagen var hyfsat produktiv så det var det nog värt. Dock fick vi besked idag att ett företag vi gärna hade besökt för uppsatsen räkning tyvärr tackade nej  till att delta. Lite synd, men sånt som händer. Förhoppningsvis nappar det på någon av dom andra krokarna vi lagt ut, och gör det inte det får vi i värsta fall tänka om lite. Sådant är ju uppsatsarbete.

Sedan jag kom hem har jag, bortsett från matlagningen jag tog tag i nästan direkt när jag kom hem, mest tagit det lugnt. Nästan bara tagit det lugnt faktiskt. Av förklarliga skäl har jag liksom varit rätt seg. Lite svag huvudvärk i vänster sida av huvudet har jag haft också. Gissningsvis på grund av trötthet eller dylikt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home