Thursday, May 31, 2012

Trevlig och stillsam kväll i god vänners lag

Var trevligt igår. Ganska stillsamt, vi drack några glas champagne och satt och tjötade och mer avancerat än så var det inte. Det var en allmänt trevlig och härlig kväll liksom. Vet inte om det finns så himla mycket mer att säga.

Vad jag hittar på idag får vi se. Morsan, farsan och min syster kommer ner idag, dom ska på ceremonin imorrn och då åker doom ner idag helt enkelt. Har en tid hos frisören i eftermiddag också. Tänkte gå dit och putsa till skägget lite lagom till examen. I övrigt blir det nog mest lugnt idag. Vill dock påpeka att jag inte ens är i närheten av att vara bakfull, med tanke på att det var stillsamt igår och man inte blev särskilt påverkad hade jag blivit extremt förvånad om jag ahde varit bakis när jag vaknade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home