Monday, July 30, 2012

Extremt välfylld frys

Nu ska jag sova. Vad jag ska hitta på imorgon vet jag inte riktigt. Risken finns dock att jag vaknar tidigt av att farsan väsnas. Han ska för övrigt stanna till tisdag.
Och på tal om något helt annat är nu min frys mer välfylld med matlådor än den någonsin varit. Var knappt att jag fick plats med allt som var med ner nu. Inte för att det var anmärkningsvärt supermycket med, men jag har en hel del matlådor kvar sen morsan och farsan var här på examen. Det plus en hygglig påfyllning nu resulterar i en full frys. Men det är bara bra, nu har jag mat så jag klarar mig ett tag liksom. Dessutom är det fett bra om man ser det ekonomiskt, vilekt ju rä en fördel nu när det här med inkomst är lite osäkert ett tag framöver.
Men men, godnatt osv. Återkommer imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home